Reklamace
V případě reklamace Vás prosíme zaslat e-mail na adresu obchod@giftak.cz s předmětem: reklamace a číslo objednávky.
Do emailu prosím popište závadu nebo důvod reklamace, v případě že došlo k mechanickému poškození během běžného užívání zakoupeného předmětu, pošlete nám jednu nebo dvě fotky dané závady, nejlépe ve formátu jpg. Častokrát není potřeba zboží zasílat zpátky a na uznání reklamace stačí fotodokumentace.
V případě potřeby prosíme zaslat na adresu :
Frogman s.r.o. 8512P, Rybníky IV 738, 760 01 Zlín
(je důležité do adresy napsat 8512P pro identifikaci, že se jedná o balíček pro nás)
- Reklamaci přijmeme, posoudíme a obvykle do 5 pracovních dnů vyřídíme a to buď výměnou zboží, nebo vrácením peněz.
- neposílat přes zasilkovnu do ZBOX ani na výdejní místa. Adresa je na logistické centrum! Takové zásilky nebudou převzaty.
Reklamační řád si můžete přečíst zde.
Reklamace přepravy - poškození zboží při přepravě
Pozor! Při reklamaci dopravy, tedy způsobu nebo doby doručení balíku, poškození zboží při přepravě je nutné vyfotit obal, vnitřní výplň balíku, nálepky na balíku (adresát a případně nálepky "křehké") a poškozené zboží. S těmito fotkami se můžete obrátit na nás nebo přímo na dopravce a to nepozději do 3 dnů od převzetí!
Později podané reklamace (i když zjevné) nebudeme vyřizovat kladně.