Česká pošta - doplňující informace
Pro přepravu Českou poštou využíváme Balík do ruky, Balík na poštu a Doporučené zásilky. Pokud v poznámce neuvedete jinak, balíček bude zaslán jako Balík do ruky. Zboží malých rozměrů bude zasláno v obálce jako Doporučená zásilka. Tento typ dopravy ovšem využíváme jen omezeně.
Dodání Balíku do ruky i na poštu garantuje Česká pošta nejpozději následující pracovní den po dni podání. Balíky větších nebo nepravidelných rozměrů (neskladné) jsou dodány nejpozději druhý pracovní den po dni podání.
Informace o dodání nebo stavu vaší zásilky jsou dostupné následující den po dni podání zásilky. Informace je možno získat dvěma způsoby:
Sledujte zásilku v systému naší služby Sledování zásilek (Track & Trace). Nemáte-li přístup na internet, kontaktujte naši bezplatnou telefonní linku 800 177 889. Pro sledování je nutné znát číslo balíku, které Vám rádi sdělíme. Adresát bude informován o průběhu dodávání balíkové zásilky smskou a e-mailem.
Reklamace poštovních služeb:
Doporučujeme kontrolu obalu balíku ihned při jeho převzetí. Rozbalujte balík přímo na poště a reklamaci vyřizujte ihned. Také je potřeba informovat náš obchod co nejdříve.